Láttad már az MTVA tusnádfürdői villáját?

Több mint 200 ezer euróért vásárolt a közmédia két, 100 négyzetméteres alapterületű házat Tusnádfürdő egy félreeső pontján. [Műhely]

Az MTVA Állomás utcai ingatlana, amit 155 ezer euróért vásároltak. A ház mögött, a sarokban látható egy vakolatlan ház is, jó eséllyel ez az 55 ezer eurós ingatlan. Fotó: Sipos Zoltán
Az MTVA Állomás utcai ingatlana, amit 155 ezer euróért vásároltak. A ház mögött, a sarokban látható egy vakolatlan ház is, jó eséllyel ez az 55 ezer eurós ingatlan. Fotó: Sipos Zoltán

Ossz és uralkodj: közpénzeső a székelyudvarhelyi médiára

Toronymagasan előzi Csíkszeredát és Sepsiszentgyörgyöt a helyi sajtóra költött pénzekkel Székelyudvarhely önkormányzata: az elmúlt nyolc évben szinte minden helyi sajtótermék bőkezű megrendeléseket kapott.

Az Udvarhely napilap székhelye a volt bútorgyár (jelenleg Merkúr üzletház) épületében, a Hargita Megyei Hagyományőrzési Forrásközpont egyik irodájában. Fotó: Kelemen Attila
Az Udvarhely napilap székhelye a volt bútorgyár (jelenleg Merkúr üzletház) épületében, a Hargita Megyei Hagyományőrzési Forrásközpont egyik irodájában. Fotó: Kelemen Attila

Magához édesgette a Fidesz az erdélyi magyar online sajtót

Egyre nagyobb szerepet játszanak az erdélyi magyar online piacon a magyarországi közpénzek, a legnagyobb portálok bevételeit 2016-ban kisebb-nagyobb mértékben meghatározták ezek a támogatások. Bár eddig az erdélyi médiában nem volt jellemző a magyarországi kormánypropaganda, kérdés, hogy a választások közeledtével ez … Folytatás

Újságos-stand a Teréz (Lenin) körúton, a Nyugati pályaudvarnál 1960-ban. Fotó: FORTEPAN©2010-2014
Újságos-stand a Teréz (Lenin) körúton, a Nyugati pályaudvarnál 1960-ban. Fotó: FORTEPAN©2010-2014

Ágoston Hugó válasza Kelemen Hunornak

“Azt, hogy úgy gondolja, hogy az én eltávolításom nem volt politikai indítékú, és nem korlátozza a sajtószabadságot, ha Ön mondja, elhiszem. De a cenzúrázásnak, ami a lapnál történt, annak némi köze csak lehetett a politikához” – válaszolta a publicista az … Folytatás

Ágoston Hugó (balra) a nemrég elhunyt Paul Drumaru műfordítóval. Fotó: B. Nagy Veronika
Ágoston Hugó (balra) a nemrég elhunyt Paul Drumaru műfordítóval. Fotó: B. Nagy Veronika

Erdélyi Riport-botrány: pontosan mit is birtokol a Progress?

Ha a szerkesztőség folytatni akarja a munkát, akkor az RMDSZ alapítványa jó eséllyel megkerülhető – derül ki a jelenleg rendelkezésünkre álló, nyilvános adatokból.

Nagy Zoltán (szemben, balra) és Nagy-Debreczeni Hajnalka (jobbra). Előbbi egy ideig ügyvezetője volt az Erdélyi Riportot kiadó Progress Alapítványnak, utóbbi jelenleg az igazgatótanács elnöke. Fotó: RMDSZ Facebook-oldala
Nagy Zoltán (szemben, balra) és Nagy-Debreczeni Hajnalka (jobbra). Előbbi egy ideig ügyvezetője volt az Erdélyi Riportot kiadó Progress Alapítványnak, utóbbi jelenleg az igazgatótanács elnöke. Fotó: RMDSZ Facebook-oldala

Két szék között a pad alá esik Kovács Péter?

Egyáltalán nem lehet biztosra venni, hogy sikerül az RMDSZ volt ügyvezető elnökének átnyergelni a Kolozsvári Rádió magyar szerkesztőségébe.

Kovács Péter még ügyvezető elnökként rádiós interjút ad. Fotó: az RMDSZ Facebook-oldala
Kovács Péter még ügyvezető elnökként rádiós interjút ad. Fotó: az RMDSZ Facebook-oldala

„Fenyegetés az, amikor az ember fél, a kollégái félnek.” Így cenzúráz a Progress

Óriási a felfordulás az Erdélyi Riport, valamint a maszol.ro körül, miután az ünnepek alatt a kiadó, a Progress Alapítvány közölte: az on-line megjelenő Erdélyi Riport működtetését 2017. január 1-től szüneteltetik, a maszol.ro-nál pedig egy sor publicista munkájára nem tartanak már … Folytatás

Orbán Viktor és Kelemen Hunor Szatmárnémetiben, a 2016-os parlamenti választási kampány finisében. Fotó: RMDSZ Facebook oldala
Orbán Viktor és Kelemen Hunor Szatmárnémetiben, a 2016-os parlamenti választási kampány finisében. Fotó: RMDSZ Facebook oldala